Wednesday 1 July 2009

Kaip smagu kaip smagu... ar tikrai?...

Man nepatinka nuotaiku kaita... Pirmadienis - buhu, koks pasaulis nekoks... antradienis - viskas nuostabu gyvenimas kaip karusele... Trečiadienis - oi pamiršau, kad mane pykina nuo karuseliu, vėl jaučiuosi be vietos...

Noriu noriu noriu... ko? ar aš privalau norėti? juk čia tik iliuzija, vartojimo, norėjimo įsiprasminimo iliuzijos. Mes esame čia ir veikeme vieni kitų buvimą. Koks skirtumas ko norėti. Džiaugtis gyvenimu, štai koks turėtų būti tikslas (Igno idėja). paparstumo, ir nuolatinės veiklos kad nespėtum pradėti galvoti.

Darbas - jei išmokčiau nesijaudinti ir nebūti kvailele viskas būtų idealu. Viskas buvo, yra ir bus gerai. Pasitikėk savimi. Kaip Aronas pasakė, jei nebūčiau tinkama šiai pozicijai manęs čia nebūtų. Taigi žmonės kurie mane pasirinko žino ką daro ir man tik reikia išpildyti jų viltis. Ir aš galiu. Taip.

Pasitikėti savimi...

No comments:

Post a Comment